Lähetimme hiljattain satunnaisotannalla valituille asiakkaillemme palautekyselyn sähköpostitse. Saimme huikeat 1281 vastausta, kiitos kaikille vastanneille!
Saimme teiltä kiitosta sähkön ja lämmön toimitusvarmuudesta, asiakaspalvelusta, viestinnästä sekä toiminnan paikallisuudesta ja luotettavuudesta. Eniten parantamisen varaa meillä koettiin olevan hinnoittelussa, asiakaspalvelun nopeudessa ja tavoitettavuudessa. Sähkön vähittäismyyntimme siirtyminen Oomiin nousi myös kritiikin kohteeksi.
Asiakaspalvelukanavamme (sähköposti, puhelin, OmaWatti ja Nettisivut) saivat asteikolla 1–5 arvosanan 3,6 ilman mainittavaa hajontaa eri kanavien välillä.
Otamme palautteenne huomioon kehittäessämme toimintaamme.
Olemme arponeet palkinnot (5 kpl S-ryhmän lahjakortteja) kaikkien arvontaan osallistuneiden kesken. Voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.