Energy Shift hakee toimitusjohtajaa

Julkaistu: 22.04.2021 08:42

Energiapalveluyritys Energy Shift hakee innostunutta ja yrittäjähenkistä toimitusjohtajaa. Energy Shift on Lahti Energian ja Pori Energian omistama yritys.

Tehtävänäsi on johtaa liiketoimintojen integraatiota ja rakentaa vahva energiapalveluyritys, joka kykenee vastaamaan asiakkaiden kysyntään muuttuvassa toimintaympäristössä.

Tarjoamme sinulle kilpailukykyiset edut ja ainutlaatuisen mahdollisuuden tulla rakentamaan suomalaisen energia-alan tulevaisuutta yhdessä alan huippuammattilaisten kanssa. Energy Shiftillä on toimistot Hämeenlinnassa, Lahdessa ja Porissa.

Lue lisää ja hae paikkaa 5.5. mennessä!

Energy Shift on Lahti Energian ja Pori Energian omistama kasvava energiapalveluyritys, joka tuottaa laaja-alaisia energiantuotannon ja kiinteistötekniikan palveluita energiayhtiölle, kunnille, rakennuttajille ja kiinteistön omistajille. Olemme kumppanisi kaikissa tarvitsemissasi energiapalveluissa tuotannosta jakeluun ja säästävään kulutukseen. Toiminnassamme yhdistyvät kestävän kehityksen periaatteet sekä uudet teknologiat, kuten lämpöpumput sekä aurinko- ja bioenergia. Tuotamme kiinteistöautomatiikan ja turvalaitteiden kokonaisvaltaisia ratkaisuja sekä konsultoimme asiakkaitamme energiansäästöprojekteissa. Toimintamme laadun varmistavat vankka osaaminen ja pitkäaikainen kokemus.