Lahti Energian tuotenimet muuttuvat

Julkaistu: 01.06.2017 12:35

Kotisivujen lisäksi myös Lahti Energian sähkön myyntituotteiden nimet ovat uusiutuneet. Vanhat tuotteet löytyvät jatkossa uudistuneilla nimillä. Asiakkaille muutos ei aiheuta toimenpiteitä, mutta laskulla ja sopimusvahvistuksilla näkyvät jatkossa uudet nimet. Hinta pysyy asiakkaalla samana, kuten sopimuksessa on sovittu.

Toistaiseksi voimassaoleva Kotipesä löytyy jatkossa valikoimastamme KotiWattina. KotiWatti on helppo ja huoleton vaihtoehto, jossa sopimus on voimassa niin kauan kuin haluat ja hinta muuttuu maltillisesti.

Määräaikaiset sopimukset tunnetaan Lahti Energialla jatkossa VarmaWatti-nimellä entisen Etupesän sijaan. VarmaWatti on kiinteähintainen koko sopimuskauden ajan.

Ekologinen Tuulenpesä -sopimuksen voi jatkossa tilata nimellä ViimaWatti. Tämä tuote on 100%:sti tuulivoimalla tuotettua, uusiutuvaa energiaa. ViimaWatti- sopimuksen saat määräaikaisena tai toistaiseksi voimassa olevana.

Tuntihintainen PörssiWatti on sähkön markkinahintaan sidottu, toistaiseksi voimassa oleva sopimus, joka aikaisemmin löytyi valikoimastamme TuntiSpot- tuotteena.

KvartaaliSähköä voit tilata jatkossa nimellä KausiWatti. Se on hinnaltaan neljä kertaa vuodessa päivittyvä, toistaiseksi voimassa oleva sähkösopimus.