Sähköverkkolaskujen laskuttaja on vaihtunut

Julkaistu: 10.12.2020 15:59

Lahti Energian sähköverkkolaskujen uusi laskuttaja on tytäryhtiömme LE-Sähköverkko Oy. Teethän uuden e-laskuvaltuutuksen LE-Sähköverkolle omassa verkkopankissasi, jos et ole Oomi Energian asiakas!

Lahti Energian sähköverkkoasiakkaiden uusi laskuttaja on tytäryhtiömme LE-Sähköverkko Oy. Se tarkoittaa, että maksun saaja ja tilinumero ovat muuttuneet sähköverkkolaskuissa. Teethän uuden e-laskuvaltuutuksen LE-Sähköverkolle omassa verkkopankissasi, jos et ole Oomi Energian asiakas!

Oomin asiakkaana sinun ei tarvitse huolehtia sähköverkkolaskuttajan vaihtumisesta, koska saat sähkönmyynti- ja sähköverkkolaskusi Oomilta samalla laskulla. Muistathan kuitenkin tehdä e-laskuvaltuutuksen Oomille!

E-lasku kannattaa!

E-lasku säästää aikaa, koska laskun viite- ja tilinumeroita ei tarvitse näppäillä. Se säästää myös luontoa ja on ennen kaikkea turvallinen. E-lasku ei jätä saapumatta tai tule myöhässä. Lisäksi laskut tulevat verkkopankkiin samannäköisinä kuin paperilaskulla, joten ne on helppo tarkistaa. Vanhat
e-laskut pysyvät tallessa verkkopankkisi arkistossa.

Näin tilaat sähköverkkolaskusi e-laskuna:

  1. Kirjaudu verkkopankkiisi ja valitse "e-laskut". Paina sen jälkeen "Tilaa
    e-laskuja".
  2. Lisää laskuttajaksi LE-Sähköverkko Oy ja syötä tilauskenttään sähkönjakelulaskusi viitenumero.
  3. Olet juuri tilannut e-laskun! Laskut tulevat jatkossa suoraan verkkopankkiisi, josta hyväksyt ne kätevästi napinpainalluksella.
  4. Voit myös valita automaattisen maksun, jolloin lasku veloitetaan suoraan tililtäsi laskun eräpäivänä.

Lue lisää ohjeita e-laskuvaltuutusten tekoon!

  • Jaa tämä sivu