Sähköverkkolaskujen laskuttaja on vaihtunut
Julkaistu: 10.12.2020 15:59
Lahti Energian sähköverkkolaskujen uusi laskuttaja on tytäryhtiömme LE-Sähköverkko Oy. Teethän uuden e-laskuvaltuutuksen LE-Sähköverkolle omassa verkkopankissasi, jos et ole Oomi Energian asiakas!
Lahti Energian sähköverkkoasiakkaiden uusi laskuttaja on tytäryhtiömme LE-Sähköverkko Oy. Se tarkoittaa, että maksun saaja ja tilinumero ovat muuttuneet sähköverkkolaskuissa. Teethän uuden e-laskuvaltuutuksen LE-Sähköverkolle omassa verkkopankissasi, jos et ole Oomi Energian asiakas!
Oomin asiakkaana sinun ei tarvitse huolehtia sähköverkkolaskuttajan vaihtumisesta, koska saat sähkönmyynti- ja sähköverkkolaskusi Oomilta samalla laskulla. Muistathan kuitenkin tehdä e-laskuvaltuutuksen Oomille!
E-lasku kannattaa!
E-lasku säästää aikaa, koska laskun viite- ja tilinumeroita ei tarvitse näppäillä. Se säästää myös luontoa ja on ennen kaikkea turvallinen. E-lasku ei jätä saapumatta tai tule myöhässä. Lisäksi laskut tulevat verkkopankkiin samannäköisinä kuin paperilaskulla, joten ne on helppo tarkistaa. Vanhat
e-laskut pysyvät tallessa verkkopankkisi arkistossa.
Näin tilaat sähköverkkolaskusi e-laskuna:
- Kirjaudu verkkopankkiisi ja valitse "e-laskut". Paina sen jälkeen "Tilaa
e-laskuja". - Lisää laskuttajaksi LE-Sähköverkko Oy ja syötä tilauskenttään sähkönjakelulaskusi viitenumero.
- Olet juuri tilannut e-laskun! Laskut tulevat jatkossa suoraan verkkopankkiisi, josta hyväksyt ne kätevästi napinpainalluksella.
- Voit myös valita automaattisen maksun, jolloin lasku veloitetaan suoraan tililtäsi laskun eräpäivänä.