Kaija Lindqvist

Asiakasneuvoja


Lahti Energian asiakaspalvelusta tavoitat talomme seitsemän iloista asiakasneuvojaa. Asiakaspalvelu neuvoo mm. muuttamiseen, sähkö- ja kaukolämpölaskuihin, energiankäyttöön ja perintään liittyvissä asioissa.

–Teemme jonkin verran myös myyntiä ja palvelemme vuorollamme Kauppakadun asiakaspalvelupisteellä, kertoo asiakasneuvoja Kaija Lindqvist.

Työn ohessa yo-merkonomiksi kouluttautunut Kaija on työskennellyt Lahti Energialla jo vuodesta 1974. Mukavat työkaverit, hyvä tiimihenki sekä vaihtelevat ja mielenkiintoiset työtehtävät ovat kannustaneet pysymään saman työnantajan palveluksessa. Vuosien varrella Kaija on ehtinyt tehdä loppulaskujen käsittelyä, erilaisia asiakaspalvelutehtäviä, myyntireskontraa ja perintää. Kesästä 2014 työksi vakiintui asiakaspalvelu.

–Asiakaspalvelussa pitää tietää monipuolisesti koko yhtiön toiminnasta. Vaihtelevuutta työhön tuovat useat eri kanavat, sillä palvelemme asiakkaita kasvokkain, puhelimitse ja netissä. Koskaan ei voi tietää, kuka soittaa ja millaisissa asioissa.

Energia-alan tuntemuksesta on ollut hyötyä myös työn ulkopuolella.

–Työssä oppii koko ajan valtavasti uusia asioita. Täytyy pysytellä ajan hengessä ja olla valmis omaksumaan uusia asioita ja toimintatapoja. Työn kautta on karttunut myös paljon tietämystä esimerkiksi sähkön ja energian tuotannosta sekä erilaisten sähkölaitteiden toiminnasta.

Kaija jäi 43 vuoden työuran jälkeen eläkkeelle vuonna 2017.

Katso kaikki uratarinat

  • Jaa tämä sivu