Lahti Energian asiakaspalvelu palvelee sinua muuttoihin, sähkösopimuksiin tai kaukolämpöön liittymiseen liittyvissä asiossa. Lisäksi neuvomme laskun sisältöön ja energiankulutukseen liittyvissä kysymyksissä.

Lahti Energian sähkönmyynti siirtyi Oomille 1.4.2020

Oomi on uusi sähkönmyyntiyhtiö, jossa yhdistyvät Lahti Energian ja kymmenen muun osakasyrityksen voimat.

Lahti Energia palvelee sähkönmyyntiasiakkaitaan vielä siirtymäajan, vaikka sähkönmyyjä on Oomi Oy 1.4.2020 alkaen. Voit olla meihin yhteydessä puhelimitse tai sähköpostitse asiakaspalvelun aukioloaikoina tai asioida online-palvelussa ympäri vuorokauden.

Mikäli et ole ennestään Lahti Energian asiakas, Oomilta saat helposti halpaa sähköä.

Asiakaspalvelumme palvelee

Asiakaspalvelumme palvelee sinua muuttoihin ja sopimuksiin liittyvissä asiossa, laskun sisältöön liittyvissä kysymyksissä ja energiankäytön neuvonnassa.

Lahti Energian asiakaspalvelu on avoinna ma–pe puhelimitse ja sähköpostitse klo 8–16. Asiakaspalvelupisteemme (Kauppakatu 31) palvelee ma–pe klo 9–14.

Asiakaspalvelu puh. 02918 02917 (8,4 snt/min)
asiakaspalvelu@lahtienergia.fi

Sähkön hinta ja tuoteseloste

Mietitkö, mistä sähkön hinta muodostuu ja mistä sopimukseesi kuuluva sähkö tulee? Vastauksia löydät sähkön tuoteselosteesta.

Usein kysytyt kysymykset

Usein kysytyistä kysymyksistä löydät vastaukset tyypillisimpiin kysymyksiin sähkösopimuksen tekemisestä.

Seuraa energiakulutustasi

Lahti Energian online-palvelussa voit seurata omaan energiakulutustasi, jopa tunnin tarkkuudella. Sieltä voit myös tehdä muuttoilmoituksen, selata laskujasi ja muuttaa yhteystietojasi. Nettisivuiltamme löydät myös energiansäästövinkkejä.

  • Jaa tämä sivu